دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی با نام آخرین روز زمستون
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد
Behrooz Saffarian Ft. Roozbeh Nematollahi - Akharin Rooze Zemestoon

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهروز صفاریان و روزبه نعمت الهی به نام آخرین روز زمستون با لینک مستقیم
دانلود آهنگ آخرین روز زمستون از بهروز صفاریان و روزبه نعمت الهی
دانلود آهنگ آخرین روز زمستون با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Behrooz Saffarian Ft. Roozbeh Nematollahi – Akharin Rooze Zemestoon

 سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org

متن آهنگ بهروز صفاریان و روزبه نعمت الهی آخرین روز زمستون

اخرین روز زمستونم گذشت
تو وجودم حس سرمای دیِ
سال نو ینی زمان دیدنت
موقه ی تحویل سال من کیِ
بعد رفتن تو رفتم تو خودم
ادمای دور من خیلی کمن
بیشترین کسایی ک میبیننم
ماهیای سفره ی هفت سینمن
این همه خرداد و شهریور گذشت
این همه مردادمو مردود کن
من ک تا برگشتنت صبر میکنم
این همه اسفند را هم دود کن
ب گذشتم گاهی ک فک میکنم
ب خودم حس خیانت میکنم
بس ک میخام هیچی یادم نیاد
ب یه ماهیم حسادت میکنم
این همه ادم کنارم اومدن
هرچی پرسیدن جواب من تویی
صددفعه دیگه اگه دنیا بیام
باز تنها انتخاب من تویی
این همه ادم کنارم اومدن
هرچی پرسیدن جواب من تویی
صددفعه دیگه اگه دنیا بیام
باز تنها انتخاب من تویی

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 337
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: